Mijn Klacht:
Zondag 19-06-2016 een schoudertas met foto ontworpen samen met mijn kinderen voor de verjaardag van hun moeder op 24-06-2016. Deze tas zou, louter bevestigingsmail, op dinsdag 21-06-2016 geleverd worden. Helaas kreeg ik pas dinsdag in de namiddag het bericht dat de tas niet meer op voorraad was en pas op 25-06-2016 geleverd zou kunnen worden. Te laat dus voor de verjaardag van mijn vriendin.
In de mail van Yoursurprise wordt nog netjes gevraagd of dit voor problemen zorgt…. Nadat ik heb aangegeven dat ik dit zonder origineel kado kom te zitten,krijg ik als oplossing een ‘sigaar uit eigen doos’ en kan ik mijn betaalde bedrag gebruiken voor een ander kado. Ik had een klantvriendelijkere oplossing verwacht.
Ik heb daarna afgezien van de bestelling en mijn geld retour gevraagd. Verder heb ik per mail gevraagd ‘waarom’ ik pas op de dag van levering te horen krijg dat het product niet op voorraad is. Daar heb ik ondanks herhaaldelijke pogingen nooit een antwoord op gekregen.
Vervelende is ook dat ik na bijna twee weken mijn aankoopbedrag nog niet teruggestort heb gekregen.
Gewenste Oplossing:
Ik had verwacht dat wanneer een product niet leverbaar is er een kleine tegemoetkoming tegenover zou staan. Al is het maar een mok met een foto van de kinderen zodat ze toch iets konden geven. Dat de tas dan een dag later zou komen, is dan jammer maar niet onoverkomelijk. Nu heeft Yoursurprise er voor gezorgd dat ik mijn hakken in het zand heb gezet ...... In het verleden hebben wij regelmatig spullen besteld bij Yoursurprise en dit altijd naar volle tevredenheid. Dit keer ben ik echter flink teleurgesteld en vind ik de service niet sterk. Dat het geld nog niet is teruggestort getuigd ook niet van een goede service.
