Klacht: 30 euro voor een puzzel en niet eens een normale doos

MaraJ op 02 mei 2016 over Yoursurprise in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 28 april heb ik een foto laten drukken op een puzzel van 1000 stukjes voor moederdag. Dit kostte me inclusief verzendkosten 35 euro. De dag daarna werd het afgeleverd in een veel te kleine doos. De doos kan amper dicht en staat helemaal bol. Het ziet er nu super goedkoop uit. Je zou verwachten dat de puzzelstukjes in een mooie, passende doos zitten voor dit geld. Kortom; valt behoorlijk tegen!

Gewenste Oplossing:

Ik vind eigenlijk dat de puzzel gewoon geleverd moet worden in een doos waar de foto op gedrukt is, maar voor nu ben ik tevreden met een doos die groot genoeg is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yoursurprise over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yoursurprise in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yoursurprise een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yoursurprise

Heeft op 01 juni 2016 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben naar aanleiding van de klacht direct contact opgenomen met de klant. Helaas hebben wij geen doos kunnen leveren die aan de verwachtingen van de klant voldoet. We hebben het daarom op een andere manier kunnen oplossen wat alsnog naar volle tevredenheid was van de klant. De klant heeft de puzzel gehouden en een cadeaucode ontvangen van het betaalde bedrag. Met deze code kan de klant binnen een jaar een ander leuk cadeau bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door