Klacht: Stopzetten abbonement

op 20 januari 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Bij deze nogmaals de vraag om het stopzetten van het sim-only abonnement.

Ik heb meerdere malen contact gehad met u via de telefoon en mail met de klacht over het leveren van het sim-only abonnement (besteld op 26 december 2019). Er is tot 2 keer toe geen simkaart thuisgeleverd ondanks de beloftes via de mail en telefoon. Er is meerdere malen contact geweest met Youfone binnen de 14 dagen opzegtermijn.

Youfone is in gebreken gebleven bij het leveren van het sim-only abbonement. Mijn vertrouwen in Youfone is hierdoor weg. Nu krijg ik bericht van de klantenservice dat mijn abonnement niet stop gezet kan worden, omdat de 14 dagen opzegtermijn verstreken is. Het is wel mogelijk om het contract af te kopen. Dit is niet eerlijk! Youfone is de gemaakte afspraken niet nagekomen.

Graag ontvang ik van u een bevestiging voor het ontbinden van het contract, doordat Youfone in gebreken is gebleven. Mocht het niet mogelijk zijn het contract te ontbinden, dan ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

Ik hoor graag van u.

T.

Klantnummer: 1019373949

Als het abbonement opgezegd is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 januari 2020 om 11:05 geantwoord

Heeft op 22 januari 2020 om 11:50 geantwoord

Bedankt voor uw reactie. Ik heb meerdere malen contact gehad over een passende oplossing. Dit heeft u niet geboden. Ik ben genoodzaakt juridisch advies op te volgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Twan Dordrecht