Klacht: Slechte service

Jeroenmarcelis op 10 juli 2018 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor mijn ouders hebben wij een abbonement afgesloten nu voldoet dit niet aan Hin wensen en kunnen ze er gewoon niet mee omgaan… de eerste dagen wat het ook niet t gebruiken en hadden ze ook geen internet telefoon en televisie, dus wilden we het opzeggen was het net buiten de datum, nu kan het wel maar moeten ze een boete betalen van €350 niet echt heel klant gericht en vriendelijk lijkt me.
Het zij oudere mensen die hier gewoon niet mee kunnen werken, gaan we tegenwoordig zo om met elkaar? Lijkt mij niet nodig, is €50 euro niet voldoende om de onkosten te vergoeden.
Vind het respectloos hoe hier mee omgegaan worst!

Gewenste Oplossing:

WNneer mijn ouders het op mogen zeggen zonder zo’n hoog onkosten bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 16 juli 2018 om 17:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door