Klacht: Slechte internet en tv provider

Lucia Reyna op 08 december 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben overgegaan naar Youfone
Ik heb de installatie doos ontvangen
De monteur is op afspraak geweest en kon zelf NIEt de tv installeren wel de internet , ik moest een HDM convertor bestellen en van eigen zak betalen iets van €80 totaal na een week heb ik het ontvangen en zelf geïnstalleerd en mocht tv kijken
Omdat de internet kwaliteit zo slecht was moest ik een premium abonnement nemen €75 euro per maand
Ik ben slechts 6 maanden gebleven slechte internet verbinding tv ging steeds uitvallen en toch moest ik de volledige prijs gaan betalen als laatste konden ze niest telefonisch aandoen ik moest dan zelf een monteur regelen waarom ik ik heb de apparaten niet beschadigd uiteindelijk ben ik overgestapt naar t mobile de monteur is hier geweest en heb alles geïnstalleerd ik hoefde geen hdm convertor bestellen dat hoor niet
Ik moet steeds de abonnement betalen ik wou dan minsten minder gaan betalen de basis pakket maar dat is ook niet mogelijk
Ik ben begonnen met basis pakket maar omdat verhoogd niet het prijs betalen ik kan de abonnement niet meer wijzigen dat is ook onterecht dat mag altijd van T-Mobile bijvoorbeeld
Ik wil minstens de basispakket per maand betalen niet 75€ is te veel
Deze bedrijf moet een boete betalen wegens oplichting
Slechte kwaliteit hoe kom dan dat de monteur niet installeren kan en de klant extra’s moet bestellen
De internet kwaliteit is zeer slecht als normale internet verbinding wil niet je dan premium pakket aanschaffen
De tv kwaliteit is ook Zeer slecht ging elke keer uitvallen en de klantenservice kunnen niest aandoen telefonisch
Twee keer ben ik 2 weken zonder tv en moest toch de volledige prijs betalen
Alles is geregistreerd
Dit allemaal veroorzaak stres ik heb niet veel aan mijn partner en een kind daardoor kreeg ik weer last van mijn hart ik heb hartklachten dat is bekend bij mijn huisarts ik moet medicijnen slikken daardoor ben ik uiteindelijk overgegaan naar tmobile ik ben klant van t mobiel telefoon ik ben meer dan 6 jaar klant
Graag wil ik minder betalen per maand minstens de basis pakket als ik verplicht ben
In iedere geval dat bedrijf moet een boete krijgen wegens Zeer slechte kwaliteit tv internet en schade aan mijn welzijn

Gewenste Oplossing:

Ook als ik verplicht ben om de resterende maanden te betalen van het jaar contract wil ik graag een klein bedrag betalen niet €75 euro
Het bedrijf niet boeten het is niet terecht dat mensen ellende moeten meemaken en de klantenservice alleen jammer vind
In de jaren in Nederland heb ik zo nooit meegemaakt met internet provider ook had ik zelf vroeger een dikke ouwe tv moest niets gaan bestellen om tv te kunnen kijken kpn ziggo Oxxio goede internet kwaliteit internet was nooit uitgevallen tv was nooit uitgevallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

1 jaar geleden - Beste Lucia, Bedankt voor je bericht. Mag ik je klantnummer en geboortedatum? Groet, Karen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 december 2021 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Lucia Reyna

Heeft op 13 januari 2022 om 07:05 geantwoord

Klantnummer 1019542383
Geboortedatum 30-05-1983
Ik moest pas een rekening van 217 euro betalen en ik krijg steeds een nieuwe rekening
Ik vermoed dat de reden van zo een slecht verbinding met de internet en tv was omdat de dag zelf dat de monteur geweest is kon hij zelf niet installeren en ik moest dan een adapter bestellen en van eigen zak betalen om de tv te kunnen verbinden met de zwarte kastje en verder de witte modum
Ik ben nu klant van t mobile tv thuis al jaren klant van tv mobile mobile de monteur is thuis geweest en heeft direct de tv aan de zwarte kastje en witte modum aangesloten en hebben we helemaal geen last van tv en internet
Ik wil graag de restitutie van de modem dat ik eerder gekocht heb bij de eerste installatie van Youfone ik heb toen rond €80 betaald en aangeven dat Youfone alleen geschikt voor de nieuwste tv plasma is niet voor ouderwetst tv model zonder HDMI zoals mijn televisie dat is een waarschuwing voor mensen dat slachtoffer kunnen worden zoals ik straks is iemand verplicht om de volledige jaar te betalen

Reactie van de melder van de klacht Lucia Reyna

1 jaar geleden - Hoezo krijg ik weer een rekening van 100€ als is al de sommatie van €217 al betaald is Ik wil graag de restitutie van de adapter dat ik gekocht heb tijdens de aansluiting van Youfone internet en tv van 9 april 2021 de monteur is getuigen Graag een reactie

Alle klachten die gemeld zijn door Lucia Reyna