Klacht: Slecht tot niet werkend Alles in 1

op 02 augustus 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Bij installatie blijkt dat de afstandsbedieningen niet actief te maken zijn.
Vervolgens hebben de zenders geen geluid. Om dit op te lossen wordt het geluid geactiveerd via TV en met tv afstandbediening te bedienen.
Zenders gaat met regelmaat op slaapstand omdat systeem geen activiteit registreerde. Geluid valt regelmatig uit en hapert.
Bij opstarten en overschakelen naar andere zender duurt het minuten voor de andere zender actief wordt.
De klantenservice cq storingsdienst doet wel haar best maar kan vaak niet tot een oplossing komen.
MWs geven aan dat er structurele problemen zijn dat er updates lopen en ter verbetering.
Hoewel de problemen structureel zijn wordt je als klant bij het aangaan van de overeenkomst niet geïnformeerd.
Ook bij de e mail wisseling van het aangaan van het contract worden niet duidelijk de algemene voorwaarden gedeeld.

D normaal geachte functies als teletekst en ondertiteling zijn niet beschikbaar ook hier wordt niets over vermeld.

Gelet op het feit dat vele zaken bekend zijn bij youfone en niet gedeeld worden met de klant geeft het gevoel van oplichting.
Men kan niet leveren wat men suggereert in de aanbiedingen en verder verhult men de bekende gebreken.
Dus ontbinding zonder kosten lijkt mij onverbiddelijk

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 03 augustus 2020 om 10:50 geantwoord