Mijn Klacht:
Na het opzeggen van mijn abonnement heb ik een bevestiging gekregen dat het abonnement op 1 april 2021 stopt.
Eind april kreeg ik een eindafrekening, wat zeer logisch is.
eind mei kreeg ik een rekening die nog hoger is dan het standaard abonnement was, en dit vond ik niet logisch.
Wat blijkt: in de maand april zou er buiten de bundel gebeld zijn, en dit is in rekening gebracht.
Het vreemde hiervan is, dat ik sowieso niet heb gebeld in april (simkaart zat niet eens in een telefoon, en het abonnement was al stopgezet op 1 april.
Ik heb Youfone opgebeld met de vraag hoe dit mogelijk is, en of dit rechtgezet kan worden.
Het antwoord was: We weten niet hoe dit kan, maar je moet de factuur betalen en stuur maar een email met een klacht.
Gewenste Oplossing:
Ik heb het gevoel dat mij onrecht is aangedaan, en zou graag zien dat Youfone verantwoordelijkheid neemt voor hun eigen gebreken en dit niet bij de klant neerlegt.
m.a.w. onterechte factuur laten vervallen en niet nogmaals onterechte facturen blijven sturen.
