Klacht: Opzeggen abonnement

op 21 januari 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na verschillende pogingen om televisie en internet te krijgen via Youfone is het hen niet gelukt. Nu wil ik van het abonnement af. Hiervoor krijg ik na zelf lang aandringen en contact opnemen a wachttijd van meer dan een uur aan de telefoon, een afkooprekening van meer dan EUR 300. Niet leuk, eigenlijk schandalig, want ik heb nooit iets geleverd gekregen, maargoed. mijn schuld. Maar nu moet ik ook de maanden november en december betalen voor niet geleverde televisie en internet. Dat lijkt mij niet!

Gewenste Oplossing:

De afkooprekening zal ik dan betalen, maar niet de maanden niet geleverde televisie en internet. En ik wil daar een schriftelijke bevestiging van dat ik nooit meer benaderd zal worden door Youfone.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 januari 2020 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 23 januari 2020 om 08:25 geantwoord

Maar ik zal wel betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Rijkhoek