Klacht: Opzeggen 2e ontvanger in abonnement

2e ontvanger op 14 januari 2023 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeer langdurige mailwisseling gehad met youfone over opzeggen 2e ontvanger. (Ik heb er maar 1 nodig).
Uiteindelijk was dit geen probleem en ik kreeg een retourformulier van de medewerker toegestuurd zodat ik de 2e ontvanger in december kon terugsturen.
Vervolgens meldt youfone mij in januari dat dit niet leidt tot stoppen van de betalingsverplichting voor de 2e ontvanger. Dit kan pas zodra er een nieuw abonnement wordt afgesloten. Dat had ik al gedaan per 1/3/2023. Dus aan die voorwaarde (verlenging met 1 ontvanger) was dus al voldaan.
Ik wil alleen geen stopzetting van de betaling voor de 2e ontvanger (5 euro) per 1/3/2023, maar per 1/1/2023, aangezien ik die 2e ontvanger (op aangeven van youfone) niet langer kan gebruiken. Dan is het ook niet redelijk om de betaling daarvoor wel te moeten blijven doen).

Gewenste Oplossing:

Stopzetting betaling 2e ontvanger per 1/1/2023

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

1 jaar geleden - Beste Hans, Dank voor je review. Kun je ons van je klantnummer en geboortedatum voorzien? Met vriendelijke groet, Sven

Reactie van de melder van de klacht 2e ontvanger

1 jaar geleden - 1019664011, 19/11/1955

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 17 januari 2023 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

2e ontvanger

Heeft op 17 januari 2023 om 11:26 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is op geen enkele manier een oplossing van mijn klacht. U gaat eraan voorbij dat uw medewerker zelf mij het advies heeft gegeven in december om de 2e ontvanger terug te sturen. Dat betekent volgens mij niets anders dan dat het gebruik daarvan per december werd beëindigd. Ik kan daarom niet meer verantwoordelijk worden gehouden voor doorbetaling voor deze 2e ontvanger.
Het feit dat youfone niet bereid is om hier soepel mee om te gaan betekent dat ik zodra zich daarvoor een goede gelegenheid voordoet en u bij uw standpunt blijft, zal moeten overstappen naar een andere provider

Alle klachten die gemeld zijn door 2e ontvanger