Mijn Klacht:
Zeer langdurige mailwisseling gehad met youfone over opzeggen 2e ontvanger. (Ik heb er maar 1 nodig).
Uiteindelijk was dit geen probleem en ik kreeg een retourformulier van de medewerker toegestuurd zodat ik de 2e ontvanger in december kon terugsturen.
Vervolgens meldt youfone mij in januari dat dit niet leidt tot stoppen van de betalingsverplichting voor de 2e ontvanger. Dit kan pas zodra er een nieuw abonnement wordt afgesloten. Dat had ik al gedaan per 1/3/2023. Dus aan die voorwaarde (verlenging met 1 ontvanger) was dus al voldaan.
Ik wil alleen geen stopzetting van de betaling voor de 2e ontvanger (5 euro) per 1/3/2023, maar per 1/1/2023, aangezien ik die 2e ontvanger (op aangeven van youfone) niet langer kan gebruiken. Dan is het ook niet redelijk om de betaling daarvoor wel te moeten blijven doen).
Gewenste Oplossing:
Stopzetting betaling 2e ontvanger per 1/1/2023