Mijn Klacht:
Ik heb sedert 10 september geen abonnement meer bij Youfone en heb hier een bevestiging van ontvangen. Toch blijft het maandelijks bedrag geïncasseerd worden. Ik heb hier mailwisseling over gehad en bericht van Youfone ontvangen dat het teveel betaalde terug gestort zou worden. Dit is helaas niet gebeurd. Ten einde raad heb ik de laatste onterechte incasso terug laten draaien door de bank. Vervolgens krijg ik een mail dat ik dien te betalen. Ik ben erg teleurgesteld in de afhandeling van youfone en ik vind het schandalig dat er zomaar geld geïncasseerd blijft worden terwijl mijn abonnement al drie maanden geleden is gestopt.
Daarnaast heb ik een brief verstuurd aan Youfone voor beëindiging van het abonnement van mijn echtgenote (klantnummer 1011105889) per 10 november (dan zit de twee jaar er op). Hier heb ik nimmer bericht op gehad en na mailverkeer krijg ik te horen dat het abonnement per 30 november gestopt zal worden. Dat is dus weer een te lange doorlooptijd van een ongewenst abonnement. Ook hier vrees ik dat de incasso gewoon wordt geïncasseerd. Ik heb namelijk geen bevestiging gekregen om de incasso te stoppen na hier een email over gestuurd te hebben aan Youfone.
Gewenste Oplossing:
Directe terugstorting van het teveel betaald en onmiddellijk stoppen met incasseren. Daarnaast een bevestiging van het stoppen van de incasso van het (te laat) stopgezette abonnement van mijn echtgenote.
