Mijn Klacht:
Vorige contact gehad met youfone hele vriendelijke meneer gehad en mijn situatie uitgelegd hij zou er een notitie maken, het ging erom dat ik een bedrag van €87 kreeg om te betalen netjes aan meneer uitgelegd wat er mis is gegaan en dat ik eventueel een compensatie kon krijgen, ik heb nu net weer contact gehad kreeg een hele arrogante dame aan de telefoon ze deed erg kort af en zij voor de 3de keer legt ze het uit en dan verbreekt ze de verbinding, erg schandalig geen klantvriendelijkheid.
Gewenste Oplossing:
Dat er een compensatie plaats kan vinden aangezien ik al jaren bij youfone zit en ze weten ook dat ik jaren vast bedrag betaal, dat zij dan niet gelijk hebben geblokkeerd tot me internet op is maar zij hebben gewacht pas bij €80 euro verweg boven mij limiet wat ik betaal. Ik weet dat het mij schuld maar ik klikken ergens op en wist niet dat het mij zoveel ging kosten maar van youfone had ook niet erg boven mijn limiet pas moeten blokkeren vandaar dat ik graag hierover een compensatie wil en dat hoeft niet hele bedrag is zijn.
