Mijn Klacht:
Er is 19-07-22 een bestelling gedaan voor youfone thuis met o.a. telefonie en nummerbehoud, hiervan is een bevestiging per mail gestuurd. De aansluiting is in orde gemaakt op 19-10-22 en was niet direct werkend. Uiteindelijk na een week werkend gekregen om zelf een nieuwe adapter te gaan kopen.
De telefoon doet nog steeds niks. De lijn is pas werkend vanaf begin november. Maar wat blijkt met een voor ons totaal vreemd nummer. Hier gelijk melding van gemaakt maar dan wordt je eerst aan lijntje gehouden en daarna zegt men helaas maar uw oude nummer is weg. Dit nummer is nu niet meer beschikbaar en het nummer wat u heeft is nu uw nieuwe nummer.
Dit terwijl men een contractbevestiging met nummerbehoud stuurt. Kan dit zomaar en zonder een tegemoetkoming te sturen voor de ellende die veroorzaakt is. Jekunt het zelf maar uitzoeken daar komt het op neer. Dit is echt ongehoord en zal ook NOOIT MEER iets afnemen van YOUFONE . Wat een slecht bedrijf als het gaat om klachtenafhandeling.
Gewenste Oplossing:
Uiteindelijk het liefste het oude nummer terug, maar indien dit niet mogelijk is zoals men zegt zal Youfone toch met iets over de brug moeten komen en een dikke bos bloemen als SORRY voor iets wat zij zelf onherstelbaar veroorzaakt hebben.
