Klacht: nieuwe klant van telfort naar youfone

op 20 januari 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Bel vandaag al 2x maar krijg telkens te horen dat het drukker is dan normaal. 20 minuten gewacht, ik heb een sim only met onbeperkt bellen en onbeperkt smsen ben vanaf 18-12 klant geworden op nieuwjaarsdag kreeg ik de melding dat ik ik buiten de bundel was en was mijn internet heel traag, ik heb geprobeerd naar jullie te bellen maar net als vandaag kwam ik er niet door. Ik heb niets vreemds gedaan en video’s kijken doe ik alleen via wifi. Ik ben nog nooit buiten de bundel geweest bij mijn vorige provider Telfort en via hun zou buiten de bundel niks extra kosten maar word de internet heel traag. Terwijl zij ook een provider zijn die onder de KPN netwerk valt. Ik werd niet eens op de hoogte gesteld, maar ik zie dat er meer klachten zijn dan alleen ik, gelukkig is het per maand opzegbaar, wel teleurstellend, jullie horen niet bij KPN netwerk thuis, of KPN is niet meer service-klant gericht. Bij verkoop zijn jullie altijd snel merk ik, bij het beantwoorden van de telefoon, waren jullie dat ook maar bij het oplossen van problemen.

Eigenlijk tot heden niets, ben pas 1 maand klant, ik zag bij mijn mobiel verbruik dat whatsapp onnodig veel in december op de achtergrond heeft verbruikt net als het online spelletje, die ik nu maar gedeinalleerd heb. Ik kreeg een melding van mijn telefoon maar ik begreep het niet omdat ik pas was overgestapt dus kon ik toch niet al over mijn bundel zijn??? Ik had deze ingesteld op 5 gb.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 januari 2020 om 11:21 geantwoord

Heeft op 27 januari 2020 om 15:29 geantwoord

Eigenlijk niet maar wat wil je eraan doen.

Alle klachten die gemeld zijn door peavy65@hotmail.com