Mijn Klacht:
Dit jaar eindelijk geen extra bundels hoeven kopen voor het buitenland dacht ik! Super! Eenmaal op vakantie was ik binnen een week door mijn abonnement heen en mijn vriend ook. Hij heeft ook Youfone en kocht gemakkelijk mb’s bij. Ik dacht dat dus ook zo te doen… maar niet dus. Ik had de optie niet eens in mijn youfone app. Na gebeld te hebben met de klantenservice bleek dat die optie alleen kan als je je dataplafond uit hebt staan. Ik heb ze gevraagd of ze mijn dataplafond dan uit konden zetten, maar dat gaat pas de volgende maand in en kan niet direct zei ze. En dus na mijn volledige abonnement te hebben gebruikt kan ik dus helemaal geen internet meer gebruiken in het buitenland, ik kan niet buiten mijn bundel door het dataplafond en ik kan niets extra bijkopen…. Dit terwijl we internet ook nodig hebben voor navigatie. Schandalig dat we niet geholpen konden worden en dat het door het dataplafond instellen je niets meer bij kan kopen, waarom is dat aan elkaar gekoppeld?! Ik stap gelijk over wanneer mijn abonnement afgelopen is (1 van de vele slechte ervaringen van de service van Youfone) Als je bijvoorbeeld nog je buitenland bundel aan hebt staan (hoewel dat nu dus niet meer nodig is) word er dus per dag 2 euro gerekend ipv dat het gewoon van je eigen abonnement afgaat nu met de nieuwe regels…
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik gecompenseerd word voor de week zonder internet (oa kosten kopen van kaarten voor navigatie) of als mijn abonnement ontbonden word en ik vrij ben om over te stappen.
