Klacht: Geen klant, maar toch betalen?!?!

user-78007 op 04 januari 2012 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Ik heb in november een BB+250min abbo aangevraagd, nooit een simkaart gehad, maar toch een factuur die open staat. Dit terwijl ik het abonnement ook net als de helft hier had opgezegd. Toch moest ik wel de administratiekosten betalen, geen probleem, gedaan. Ik snap echt niet hoe de administratie loopt,hoe slordig het er wel is. Bellen heb ik gedaan, blijkt dat ik niet eens een klant ben (beide bij de gewone en blackberry afdeling). Nu nog bellen heeft totaal geen nut, want er wordt dan gezegd dat ik een email moet sturen, waarbij je toch geen duidelijk antwoord krijgt. Wat ik hier verder nog lees is dat je recht heb op ontbinding, indien de bestelde producten niet binnen 30 dagen arriveren. Heel jammer dit soort onduidelijkheid en oplichting! Dit allemaal terwijl ik bekenden van mij juist adviseer om youfone te nemen, vanwege de lage prijzen.

Ontbinden van mijn (zogenaamde) contract. Neem telefonisch contact op, want via mail gaat eeuwen duren.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 04 januari 2012 om 14:07 geantwoord

Ik ben zeeer niet tevreden met de oplossing. Ik krijg een email dat ze mij wel een simkaart hadden gestuurd, maar nu een nieuwe simkaart zullen toesturen. Hier heb ik dus helemaal niks aan. Ik heb nu al een tmobile abbonement en ik ga niet voor de lol 2 abbo's zitten betalen. Ik ben zeer tevreden met Tmobile, want die hebben een goeie, duidelijke en logische service. Youfone: Ontbind mijn contract zsm! Ik sta niet eens in jullie klantenlijst!

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Youfone

Heeft op 04 januari 2012 om 14:59 geantwoord

opgepakt met de klant

Alle klachten die gemeld zijn door