Klacht: Geen internet

Yossef op 11 november 2022 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28-102022 heeft youfone montuur gestuurde voor internet aansluiting de internet heeft een uur gewerkt daarna is geen internet sindsdien iederdag leggen wij contact om te weten wat is de gang van zaken is maar kregen we onvriendelijk medewerker die zeggen wij zijn me bezig maar het zal lang duren wat is de oplossing ons kinderen moeten veel werk stuken voor school leveren en ook kunnen studeren of tv of iets wij zijn af gesloten dat is de alle slechts Telcom bedrijf van Nederland die ik ooit heb gezien

Gewenste Oplossing:

Contract on bende wij hebben contract die voor geen uur gewerkt internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

10 maanden geleden - Beste Nagwan, Heb jij voor ons je klantnummer en geboortedatum? Groet, Sven

Reactie van de melder van de klacht Yossef

10 maanden geleden - 01-01-1984 Adres Lakenburgstraat 37 6535 KT Nijmegen

Bericht van Youfone

10 maanden geleden - Beste Nagwan, Heb jij voor ons je klantnummer? Groet, Sven

Reactie van de melder van de klacht Yossef

10 maanden geleden - Contract nummer 173123

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 16 november 2022 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Yossef

Heeft op 16 november 2022 om 09:44 geantwoord

Klant nummer 1019735804

Alle klachten die gemeld zijn door Yossef