Klacht: Extreme kosten buiten bundel

op 26 maart 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Afgelopen maand overgestapt van T-mobile naar Youfone. Hierbij een plafond ingesteld om hoge kosten te voorkomen. Gedurende de maand check ik mijn internetgebruik en hierbij blijkt dat ik zonder notificatie over mijn internetbundel ben gegaan. Bij navraag bij de klantenservice wordt mij verteld dat ik helaas 3 dagen te laat mijn plafond heb ingesteld waardoor deze pas de volgende maand ingaat. Aan notificaties doet Youfone helaas niet. Op mijn vraag of ik een extra bundel kan kopen om dan voor lagere kosten gebruik te blijven maken van het mobiele netwerk wordt negatief geantwoord. Waar is een extra bundel dan voor? Het verbruik is niet “live” weer te geven waardoor het maar afwachten is hoeveel ik over de bundel ben gegaan.

Overstappen naar Youfone is inderdaad makkelijk. Alle zekerheden ben je helaas daarna kwijt.

Teruggaaf van de extra kosten met aftrek van de kosten van de extra bundel voor het extra verbruik.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 27 maart 2020 om 10:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Kayleighwbg