Klacht: contract stoppen

vedat demir op 25 januari 2013 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

in het begin hebben ze zomaar 10 euro extra van mijn rekening afgeschreven.ik heb ze gebeld dat ze van mijn rekening teveel afgeschreven hebben. en ze hebben gekeken dat het klopt ze zouden verrekenen met volgende factuur paar keer weer afgeschreven maar niet verekend ik weer bellen maar ze zeggen dat het goed komt maar nee hoor .
en nu is mijn contract eindelijk afgelopen wil beëindigen maar nee hoor je komt niet meer van af dan maar anders incasso stop zetten en naar consumetenbond dus mensen niet bij youfone. misschien zijn ze wel goedkoop maar je kan beter naar een provider gaan waar je ze kan bereiken zoals bijv.telfort of vodafone of tmobile of kpn etc etc want daar kan je beter mee. maar internet aanbieders die plukken je echt leeg niet doen!!!!!!

geen een oplossing

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Youfone een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door