Klacht: contract overname toch niet mogelijk.

Mia H op 17 januari 2013 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voorheen kon ik op mijn toenmalige adres geen telefoon contract afsluiten omdat met dat adres slechte ervaringen waren. Mijn vader heeft toen een contract voor mij afgesloten op zijn naam. Bij het uitzoeken van een nieuw contract hebben wij gezocht op de mogelijkheid van contract overname. De klantenservice van Youfone vertelde mij dat contract overname bij youfoen mogelijk was en zodoende hebben wij hierbij een contract afgesloten. Toen wij eenmaal betaalden en ik weer informeerde voor contractovername, werd mij verteld dat dit niet mogelijk was.

Gewenste Oplossing:

Contractovername (is binnen dezelfde familie) van het huidige abonnement

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb Youfone een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 januari 2013 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Contractovername is mogelijk onder bepaalde voorwaarden. Klant aangegeven wat de voorwaarden zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door