Klacht: buitensporig bedrag buiten bundel internet

Farah84 op 26 mei 2017 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 14-11-2016 heb ik een contract lopen bij Youfone, al die tijd ben ik netjes binnen mijn datalimiet gebleven en niks gemerkt. Tot mijn grootte verbazing ontving ik vandaag een sms met de tekst: let op, in verband met kosten buiten de bundel is je internet geblokkeerd. een bedrag van maar liefst €76,57!!! Ik heb in deze periode geen enkele keer een melding gehad dat ik buiten mijn bundel ben gegaan en blijkbaar staat het dataplafond bij Youfone standaard uit waar ik niet van op de hoogte was gesteld. Zulke bedragen gaan gewoon nergens over om dit te rekenen zonder enige waarschuwing of sms.
Het gaat overigens over slechts 760 mb, wat neer komt op €1 per mb. Te bizar voor woorden en dit riekt naar een heel naar verdien model over de rug van nietsvermoedende klanten.

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als Youfone de extra kosten voor het internet kwijtscheld. Ze hebben dit zonder enig overleg opgelegd.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 31 mei 2017 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door