Klacht: 91 euro factuur buiten de bundel

Shirley de Jong op 20 juli 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de maand juni heb ik een factuur van 91,66 gekregen ik zou 74,16 buiten mijn bundel moeten hebben verbruikt in nog geen week tijd. Ik heb al ruim een jaar dit abonnement en dit is me nog nooit zo overkomen ik zit altijd binnen mijn bundel. Daarom vind het ik super raar dat ik binnen nog geen week tijd 74 euro extra buiten de bundel heb verbruikt.. Het lijkt mij daarom ook op een fout gebaseerd en erg toevallig dat ik een precies dezelfde klacht hieronder lees met precies dezelfde kosten!

Ik hoop dan ook snel van jullie te horen met een oplossing hiervoor.

Mvg,

Shirley de Jong

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag word bijgesteld!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

4 jaren geleden - Beste Shirley, Heb je voor mij het klantnummer? Groet, Sven

Reactie van de melder van de klacht Shirley de Jong

4 jaren geleden - Goedemorgen, Mijn klantennummer is 1019311549.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 juli 2020 om 08:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht Shirley de Jong

4 jaren geleden - Belachelijk dat dit jullie oplossing is! Wat een belachelijke slechte service van jullie

Alle klachten die gemeld zijn door Shirley de Jong