Klacht: 23 dagen geen internet en televisie

op 03 september 2019 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Ik heb al 23 dagen geen internet en televisie (sinds 12 augustus dus). Voor mij is de oorzaak onduidelijk. Ik heb 4x gebeld naar Youfone, de wachttijden zijn erg lang. Elke keer dat ik belde werd er iets anders gezegd. Bij mijn eerste telefoontje werd er gezegd dat een monteur naar mij zou bellen om een afspraak te maken om
langs te komen. Nadat ik twee dagen niet gebeld was heb ik zelf weer gebeld naar Youfone. Toen werd er gezegd dat het probleem niet bij mijn huis maar bij de wijkkast lag en dat er dus geen monteur langs zou komen. Het probleem in de wijkkast zou 16 augustus verholpen zijn en dan zou mijn internet het weer doen. 17 augustus deed mijn internet en tv het nog steeds niet dus ik moest wachten tot het weekend voorbij was zodat ik de klantenservice kon bellen. Maandagochtend belde ik de klantenservice en toen werd er nogmaals gezegd dat ik gebeld zou worden door een monteur om een afspraak te maken om bij mij thuis te kijken naar het probleem. Ik gaf hen weer 1,5 dag de kans om te bellen toen ik nogmaals naar Youfone belde om te vragen waarom nog steeds niemand een afspraak had gemaakt. Er werd toen gezegd dat er geen monteur zou langskomen omdat ze van een afstand niet het probleem konden zien. Deze man zei dat hij een nieuwe modem op zou sturen omdat hij denkt dat dit het probleem zou verhelpen. ik heb de nieuwe modem ontvangen en geïnstalleerd maar dit was niet de oplossing. Ook met de nieuwe modem heb ik geen internet en televisie verbinding.
Ik ben intussen 23 dagen, heel wat telefoontjes en mailtjes verder. Als laatste is mij beloofd dat er vandaag iemand langs kwam, maar helaas is er niemand geweest en mij ook niet uitgelegd waarom er niemand langs is geweest als ik bel. Daarnaast is een van de medewerkers bijzonder onvriendelijk aan de telefoon en maakt hij opmerkingen als: tja ik heb 25 jaar zonder internet geleefd.
Ik ga ervan uit dat hij in deze 25 jaar ook niet betaalde voor internet en dat doe ik wel.

Extra informatie
Klantnummer: 1019190131

Ik wil onmiddellijk een oplossing en niet het verhaal: wij nemen contact met u op want dit is tot nu toe nog niet gebeurd ondanks mijn vorige klachten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 06 september 2019 om 09:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door L.l.l.