Klacht: Youfone komt afspraak om aansluitkosten te retourneren niet na!!

op 05 juli 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

zondag 12 juni dacht ik overstappen naar youfone voor een nieuw abbonement, samen met mijn man.
Vervolgens worden er aansluitkosten ingehouden van 9.95 p.p
Geen probleem. Nu kreeg ik verder totaal geen email van youfone van bevestiging bestellen of inlogcode om online in te loggen niks.

Ik was er gelijk helemaal klaar mee en heb maandag 13 juni mijn abbonement gelijk geannuleerd. Prima geen probleem ik zou mijn aansluitkosten binnen 14 dagen terug krijgen.

Na 14 dagen nee hoor, niks terug gestordt. Contact opgenomen met youfone. Ze hebben mijn mail doorgestuurd naar financien afdeling om het uit te zoeken dan zou ik het zsm retour krijgen. Dat was op 28 juni

30 juni wederom contact gezocht dat ik per direct het geld retour wil hebben, omdat ik deze nog altijd niet heb ontvangen. ZE hadden het blijkbaar direct uitgezocht en het zou 1 juli bij de bank liggen.

Nu op 5 juli heb ik nog altijd mijn geld niet retour gekregen. Ik ben hier klaar mee!!

Per direct!! met SPOEDBETALING de aansluitkosten van 9.95 van mij en 9.95 van mijn man retour op mijn rekening!!!!!
bijna 4 weken op mijn geld wachten is belachelijk

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Heeft op 07 juli 2016 om 11:07 geantwoord

ik wacht de reactie af, pas als het uitbetaald is, is het probleem opgelost.
Na een week in behandeling te zijn genomen, ben ik er langzamerhand wel een keer klaar mee.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 14 juli 2016 om 14:27 geantwoord

Geachte mevrouw Schepers-Veldkamp,

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels heeft u contact gehad met de financiële afdeling en heeft u aangegeven de aansluitkosten terug te hebben ontvangen op uw rekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat uw klacht zo naar tevredenheid is afgehandeld.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team Youfone

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne Schepers