Mijn Klacht:
Na in 1997 (!!!) voor het laatst een schilder bij mijn voordeur gezien te hebben, is die voordeur ondertussen dusdanig afgebladderd dat ik al jaren voor schut zit. Bezoek kan alleen maar meewarig knikken wanneer ze die deur zien. Vanaf 2012 heb ik Ymere gemeld dat het schilderwerk gebreken heeft telefoon, brief, verstuurde foto’s, e-mail) maar Ymere doet niets (alleen je wacht maar tot grootonderhoud). Heb meer dan eens verzocht kom dan eens kijken (dan zien jullie zelf hoe erg het is) maar een verzoek van een huurder (al 22 jaar) is teveel gevraagd (evenals antwoorden op e-mails). Dat zo;n deur een negatieve uitstraling heeft naar Ymere zelf, doet Ymere ook niets.
Gewenste Oplossing:
Twee dingen.
1. Als huurder met een klacht wil ik serieus genomen worden, dus reageer eens een keer klantvriendelijk naar de huurder. Nu heb ik het gevoel een bedelaar te zijn en daar pas ik voor. Toon minstens het fatsoen om te komen kijken,
2. Achterstallig schilderwerk op korte termijn (4 weken) uitvoeren
