Mijn Klacht:
Beste heer of mevrouw, ik heb sinds 29 dec. Een zware verstopping in de douche boven! Alle het water liep me overloop over! In avond s.o.s gebeld van jullie spoedlijn! Zijn gekomen maar na 1,5 uur stopte hun er mee! Wand was niet op te lossen! Dag daarna Ymere weer gebelt en liet loodgieter komen. Die deed gelijk niks toen hij het zag! Opgemeten en door gezet naar leidinggevende.
Ymere zou mij terug bellen, maar nooit wat gehoord! Wij hebben zelf terug moeten bellen iedere x. En werden afgescheept met niks! Mijn man had aangegeven dat er een mobile douche moest komen i.v.m dat wij vier kinderen hebben!(,kleine) die man wist daar niks van! En kregen te horen sorry wij hebben vakantie dus uw moet maar wachten.
Ik wil dat uw graag volgende week maandag/ dinsdag contact met mij op neemt ,voor een tegemoetkoming! Ik zit nu al sinds 29 dec zonder douche! En nu het er uit ziet heb ik pas as maandag over een week weer een bruikbare douche!
Vr gr Suus stijnmsn 0626551006
Wil graag dat jullie contact met mij opnemen en met tegemoetkoming komen.
Gewenste Oplossing:
En tegemoetkoming!