Klacht: lekkage na dakrenovatie

dirtsa-58 op 30 januari 2024 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

Een jaar geleden werd het dak van mijn woning gerenoveerd door Klomp bv. Daarna ontstond (ernstige) lekkage aan de tuinkant langs de gevel. Er werd geconstateerd dat de constructie van het opvangbekken/dakrand niet goed was. Klomp moest dit repareren. Talloze afspraken, mails, bezichtigingen verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Klacht bij Ymere is nu ‘afgesloten’ door de 2e persoon die op dit dossier is gezet. Er zijn foto’s naar mij gestuurd die de verkeerde kant van het dak (straatkant i.p.v. tuinkant) laten zien waar slordig uitgevoerde ‘reparaties’ te zien zijn van stukjes lood op een stuk dakrand. Nadat ik dit gemeld had in een mail meent de meneer (de 2e klachtafhandelaar in een jaar) dat mijn klacht nu verholpen is en dat de klacht afgesloten is. Hij reageert ook niet meer op mijn mail waarin ik dit een vreemd besluit noem, met motivatie.

Een onafhankelijk expert die komt beoordelen wat er mis is met de constructie zodat het probleem opgelost wordt en waar Ymere zich aan houdt. De firma Klomp alstublieft niet meer inzetten, die ontkennen het probleem en maken zich er met een Jantje van Leiden vanaf.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dirtsa-58