Klacht: Doorslaand vocht en en schimmelvorming

hans de vries op 29 november 2023 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

Dit afgelopen jaar 2023 heef de firma KBK Bouwgroep werkzaamheden uitgevoerd i.v.m. schimmel en vocht bestrijding, dit is voor 99 % goed uitgevoerd, er is zelfs een steiger voor de deur gezet om de werkzaamheden te verrichten.
De tweede week van oktober was er een storm en een een hevige regenbui, die het water onder het plafond van mijn buurman zijn balkon aansloeg, waardoor de betonhoutvezels platen door drenkt waren door water.
Op mijn balkon lagen de volgende dag schilfers van de platen, en er was er een GAT ONTSTAAN WAARDOOR HET WATER MIJN HUIS IN KON EN VOCHT EN SCHIMMEL KON ONTWIKKELEN.
Dus op 13 NOVEMBER gemeld bij Ymere en antwoord gekregen van Ymere, deze hebben de klacht door gegeven aan de firma QBuild die het gaat behandelen ( lees voor de aardigheid eens de recensie’s over QBuild )
Eerst zou de afspraak zijn we gaan videobellen dat ging al niet goed, dus de volgende afspraak was een week later op 20 november, er zou een monteur langs komen, een jong mannetje, weinig ervaring.
Deze meneer heeft foto’s genomen en wat informatie ingevoerd in zijn telefoon.
Na een week bel ik YMERE eens op, en ja hoor dan gaan we weer, beloftes we bellen de volgende morgen op voor het verloop van het herstel, er wordt niet gebeld.
Weer bellen met YMERE, weer een andere persoon aan de telefoon die niets kon vinden op zijn computer over KBK Bouwgroep die een half jaar heeft gewerkt aan de storing, en weer drie dagen in de wacht.
YMERE heeft nog steeds niks geleerd van klantvriendelijkheid het blijven dus ASOCIAAL bedrijf die niks om zijn bewoners geeft, en ik zit hier met een stapel laminaat en verf die ik niet kan verwerken.

Ten eerste zet personen achter de telefoon die er verstand van zaken hebben en niet leken

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hans de vries