Klacht: Asociaal afhandeling van klachten met ontzin antwoorden over schimmel en doorslaand vocht

hans de vries op 04 december 2023 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

Op 13 november gebeld met YMERE over doorslaand vocht en schimmel vorming in huiskamer, het antwoord was dat ik binnen twee dagen gebeld zou worden door QBuild voor een afspraak voor video bellen.
Twee dagen later werd ik gebeld door QBuild maar het videobellen ging niet, dus zou er een monteur langs komen.
Op 20 november komt er een monteur aan, vrij jong jochie maar goed, het kan, deze jonge man maakt wat foto’s en en probeert het in zijn telefoon te downloaden, maar heeft al snel problemen met taal en onderwerpen hoe hij moet invullen van klachten.
Vanaf dat moment totaal geen antwoord meer, niet van YMERE of QBuild
Dus op 28 november weer gebeld met YMERE, en ja hoor het begint weer ASOCIAAL gedrag , we bellen je morgen terug, krijg ik te horen.
Op 29 november terug gebeld naar YMERE en ja hoor deze man kon mij vertellen dat QBuild gespecialiseerd is in schimmel problemen, ( je word er kots misselijk van ) en mij binnen drie dagen terug belt, ER WORD NIET TERUG GEBELD.
Voorheen was er een contact persoon bij Ymere de Hr M Graafstal tel nr 0880806541 daar had je wat aan, maar die zal zijn koffers ook al gepakt hebben voor een andere baan of functie.
YMERE DENK EENS AAN JE VERHUURDERS

Het laatste stukje dicht kitten

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hans de vries