Klacht: afspraken verkeerd door geven aan de verhuurder

hans de vries op 06 maart 2024 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

Op 25 januari 2024 aanvraag ingediend medische aanpassing toilet, geaccepteerd door mevr Kimberly Hupje.
Ondertussen is er een test gedaan of er geen asbest achter de tegels zat, dat was negatief, dus de toilet kon geplaatst worden.
Dit is ook doorgegeven naar Ymere, dus ze konden een afspraak duidelijk plannen om de toilet te plaatsen, volgens mij lezen sommige personen niet.
Op 21 februari 2024 contact gehad met mevr Kimberly Hupje, dat het toilet geplaatst gaat worden op 06 maart 2024 tussen 12.00 en 17.30 uur, ik zit dus de hele tijd te wachten op de monteur onder tussen naar Ymere gebeld waar bleef de monteur, hij was onderweg werd verteld.
Ik kreeg al weer een raar gevoel, makkelijk antwoord de afspraak is gepland volgens de dame aan de telefoon.
Op 06 maart 2024 om 17.27 uur word er aangebeld, de monteur van Ymere dus ik zeg tegen deze jonge man, dit gaat jou niet lukken vanavond om een toilet te plaatsen,
Komt hij alleen maar om een foto te maken van de afvoer, gaat hij in de muur of in de vloer, dit had ik ook telefonische kunnen melden desnoods met een e-mail met foto.
Dus zat ik voor ………. de hele middag thuis en mevr Kimberly Hupje was niet te bereiken.
Nu is er weer een afspraak gemaakt op 21 maart 2024 tussen 08.00 – 12.00 uur
Bon nummer: MLD1123826-02
Het gaat weer lekker met Ymere niet dus

Zo snel mogelijk die toilet plaatsen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hans de vries