Klacht: Burocratische organisatie

a koppelaar op 17 mei 2018 over Yarden in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Traject na echtscheiding de incasso van de polis naar een ander banknummer om te zetten.
inmiddels aan het 4de telefoontje
en lukt nog steeds niet.
laatste verhaal is dat ik in de computer niet terug te vinden ben.
ongeloofelijk moeilijk doen ze daar,
log maar in op uw account zeggen ze en u kunt het aanpassen.
kennelijk het enige script wat ze kennen aan de telefoon.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik weg ben bij Yarden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yarden in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yarden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yarden

Heeft op 03 augustus 2018 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Koppelaar,

Op 20 april 2018 hebben wij u een machtigingsformulier toegezonden.

Ik zie dat de incasso's goed verlopen. Het rekeningnummer wat wij van u hebben staan is NL73INGB069.

Mocht u het rekeningnummer nog willen wijzigen ontvangen wij graag een getekende machtiging. U kunt het rekeningnummer ook telefonisch wijzigen middels een bandopname.

Heeft u vragen over dit bericht, neem dan gerust contact met ons op via het gratis telefoonnummer 0800 1292. Wij helpen u graag. U kunt bellen op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur. Reageren via het contactformulier op onze website is ook mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Service Medewerker Klantrelatie

Yarden Uitvaartverzekeringen nv
Transistorstraat 10
1322 CE Almere

Postbus 10118
1301 AC Almere
0800 12 92
www.yarden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door