Klacht: Yanga sportwater

op 05 oktober 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil graag mijn Yanga abonnement opzeggen omdat ik hier geen gebruik van maak. Ik kan nergens terecht waar ik dat kan doen. Kunnen jullie dit voor mij oplossen!!??

Gewenste Oplossing:

Als het opgelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 06 oktober 2016 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Melissa,

Bedankt voor je bericht.

Het verbaast mij dat jij het verzoek om Yanga van jouw lidmaatschap af te halen op klacht.nl zet. Jij kan Yanga opzeggen op de club, per mail, per post, onze website en op social media (FB, Twitter en Instagram). Lijkt me genoeg mogelijkheden.

Ik heb het Yanga lidmaatschap stop gezet per 1-12-2016 daar wij een opzegtermijn van 1 volledige kalendermaand hanteren. Er wordt enkel voor de maand november nog Yanga gerekend.

Ik wens je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Mellofcourse