Klacht: Voor garantie moet je niet bij dit bedrijf zijn

Chris Derks op 09 januari 2021 over Xiaomiproducts.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 10 juni een Amazfit Bip horloge gekocht bij dit bedrijf. Deze week heeft spontaan het binnenwerk losgelaten van het frame. Uurwerk is als het ware alleen nog maar met een stekkertje verbonden aan het frame. Op deze horloge zit volgens de reseller een garantie van 2 jaar. Dus contact opgenomen met Xiaomiproducts. Dan krijg je als antwoord dat ze dergelijke gebruikersschade helaas niet onder de garantie kunnen laten vallen. Hoezo gebruikersschade, het uurwerk is gewoon zonder invloed van buitenaf losgelaten van het frame. Aangegeven dat ik het hier niet mee eens was. Ze nemen echter nog niet eens de moeite om het rustig te bekijken. Deze klacht was volgens hun nog nooit voorgekomen dus dan zal het wel uw eigen schuld zijn zegt de medewerker van Xiaomiproducts. Hier laten we het natuurlijk niet bij zitten en contact opgenomen met Xiaomi Nederland. Die gaan nu proberen te bemiddelen. Eerlijk gezegd heb ik weinig illusie hier nog iets te horen. Donderdag nogmaals een e-mail gestuurd naar Xiaomiproducts maar tot nu toe blijft het stil. Dus koop nooit iets bij dit bedrijf want als het om garantie gaat, geven ze niet thuis.

Mijn defecte smartwatch vervangen is is door een nieuw exemplaar

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xiaomiproducts.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xiaomiproducts.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris Derks