Klacht: STOFZUIGER MET ANOMALE WERKING EN SLECHTE KLANTENSERVICE

Anna uit Wijlre op 23 augustus 2020 over Xiaomiproducts.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Begin juli heb ik bij xiamoiproducts.nl Xiaomi Roidmi NEX X20 stofzuiger gekocht. Speciaal voor het laatste en duurste model gegaan, omdat ik een kwalitatief product wou ontvangen dat lang en probleemloos door zou gaan.
In het begin was ik heel blij met de stofzuiger: licht, krachtig en goede accutijd, ik kon met 1 keer opladen het hele huis stofzuigen. Maar na precies 1 maand werken is het kapot gegaan, die ging niet meer aan. Contact opgenomen met de klantenservice die mij heeft geadviseerd om te checken of ik met de app foutmeldingen kan zien en de stofzuiger software restoren. Geprobeerd, is niet gelukt, app bleef hangen. Na een week heen en weer ping-pongen met de e-mails heeft xiaomiproducts mij een andere oplader gestuurd, want volgens hun kon dat aan oplader liegen die kapot was, en niet aan de stofzuiger zelf. Geprobeerd, heeft niet geholpen.
Vervolgens mocht ik uiteindelijk van xiaomiproducts de stofzuiger naar hun sturen voor reparatie of vervanging. Dat heb ik gedaan en na een paar dagen heb ik een ‘blij’ berichtje gekregen van xiaomiproducts dat mijn stofzuiger is gerepareerd en ze het naar mij gaan terugsturen! Hij was in anomale toestand en het was genoeg om hem te poetsen en hij deed het weer. Op mijn email over retourkosten die ik heb gemaakt om de stofzuiger naar hun te sturen en waarop ik volgens de Nederlandse wet recht heb, hebben ze niet gereageerd. En ook op mijn vraag hun kan ik zo’n ANOMALIE voorkomen in de toekomst ook niet…
Maar dat is niet het einde van verhaal. Ik heb de stofzuiger ontvangen, gisteren ermee gestofzuigd en hij doet het weer niet!!! Nu lijkt hij niet meer op te laden. 3 weken verder, geen werkende stofzuiger in huis, heleboel tijd verspild aan try-error pogingen om stofzuiger zelfstandig een diagnose vast te stellen en het begint weer opnieuw.

1) nieuwe stofzuiger of geld terug
2) door mij gemaakte retourkosten aan mij betalen, want repareren volgens gratietermijn moet mij niets kosten

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xiaomiproducts.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xiaomiproducts.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna uit Wijlre