Klacht: X houdt zich niet aan uitspraak rechter.

op 29 augustus 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

We hebben een voogd van de William Schrikker Groep, X die zich niet aan de afspraken houdt zo ook niet aan de uitspraken van de rechter. Hij moest werken aan verantwoorde thuisplaatsing van de kinderen (dit was in dec. 2016) en dit heeft hij niet gedaan. Daar in tegen verzint hij gewoon steeds dingen om de kinderen bij ons weg te houden. Gesprekken met zijn manager halen niks uit terwijl wij steeds zo goed mogelijk meewerken en alles doen wat ons gevraagd word. Misschien moeten we dat niet meer doen dan????

Als de kinderen weer thuis zijn

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 18 september 2017 om 15:14 geantwoord

Geachte mevrouw Peter,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 29 augustus 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door sandysandy