Klacht: X

op 18 augustus 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik heb een klacht over X .
Het is dus nu werkelijk voor de 6 de keer dat ze me dwars zit ,en eerlijk gezegd ik ben het spuugzat.
Er zijn dus de laatste keer afspraken gemaakt en ze worden niet nagekomen .
Er is afgesproken dat mijn zoon Tim 2 keer onder begeleiding thuis komt .
Dat is dus gebeurt daar was Y van ons tweede thuis bij .
Y heeft X gebeld dat het goed is gegaan ,en nu komt ze met het moet geëvalueerd worden .
Dit was dus niet de afspraak en ik heb hier dus getuigen van .
Dit gaat dus niet gebeuren ( ik houd me aan de afspraken zei ook )
Cobi van ons tweede thuis probeert in contact met haar te komen maar er wordt niet gereageerd.
Via Mail
Terwijl ze er wel is en dat weet ik omdat ik haar gemaild heb met leesbevestiging .
En ja hoor het wordt dus bevestigt dus ze is er wel .
Ik heb dus nu zoveel getuigen en ze zit dus totaal fout met deze aktie.
Ik eis nu een ander voogd en kom niet met het verhaal aan dit is je derde voogd nee de eerste is zelf opgestapt. Eigenlijk verwacht ik niet van deze klacht jullie dekken mekaar in ,dus zal hij wel ongegrond worden verklaard
Ik ga dus nu wel stappen ondernemen .
Ik ga dus werkelijk op elke site waar ik klachten over jullie kwijt kan dit verhaal vertellen.
Ja gewoon met naam en toenaam
Ben van plan om een advocaat in arm te nemen ,ga desnoods naar de media .
Ik ben jullie werkelijk spuugzat jullie zijn een stelletje machtsgeile personen die het lekker vinden om ouder te treiteren .
Google maar eens op klachten wiliam schrikker groep.
Neem dit dus serieus want ik pik dit werkelijk niet en ga er alles aan doen om in ieder geval van ten Holde af te komen .
Groet Hans

Als ten Holde is opgerot

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 18 september 2017 om 14:45 geantwoord

Geachte heer Groot,

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Bericht van William Schrikker Groep

2 dagen geleden - Geachte heer Groot, Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 18 augustus 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door zeer zeer ontevreden