Klacht: Retourpakket maar Geen geld terug

op 06 april 2012 over www.kleren.com in de categorie Internetshops - Kleding

Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb een spijkerbroek geretourneerd, maar het kleren.com beweert deze nooit ontvangen te hebben. Ik heb mijn geld nooit teruggekregen. Er wordt ook geen andere service aangeboden of op enigerlei wijze meegevoeld (we gaan op zoek, wat vervelend, we kijken voor een geschikte oplossing etc)
Voor mij is het duidelijk: hier klopt iets niet!

Mijn gehele aankoop bedrag teruggestort.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door www.kleren.com in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat www.kleren.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van www.kleren.com beoordeeld.

www.kleren.com

Heeft op 07 april 2012 om 12:03 geantwoord

Dit gaat over een bestelling begin 2011.

De jeans is door ons opgestuurd middels pakketpost (dikke stuggere jeans, dus kan niet door de brievenbus).
Mevrouw beweert dat ze de jeans heeft opgestuurd middels pakketpost, maar kon (ruim een jaar geleden dus) niet aangeven hoe.
Er valt dus helaas niks na te kijken, als er geen bewijs van verzending is overhandigd aan ons.
Wij betwijfelen dus of het wel is geretourneerd.
Het risico van verzending ligt bij de verzender, dus vraag bij het retourneren (zeker bij duurdere artikelen) altijd een 3S vezendbewijs op het postkantoor.
Dit is ook de reden dat wij onze bestellingen aangetekend versturen.

Nogmaals willen we aangeven dat wij klantenservice hoog in het vaandel hebben staan en deze site klacht.nl lost geen problemen op, wij wel!
Dus het is altijd verstandig via onze klantenservice contact op te nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonnetje