Klacht: WSG Gary rishardson

Goeden dag,

Ik heb namelijk een klacht over de stand van zaken Hoe er met mij om gegaan word en hoe je benaderd word via een brief of mondeling.

Ik kreeg een brief van WSG van wanneer u niet aanwezig bent. Is ondertekende genoodzaakt u een schriftelijke aanwijzing te sturen met daarin voorwaarden waaraan u moet voldoen en een consequentie als u zich niet aan deze afspraak houdt.

Mevrouw G. (Gaby) rishardson jeugdwerker William schrikker stichting jeugdbescherming en jeugdreclassering

Omdat ik niet op een afspraak wilt verschijnen van asvz gezindbegeleiding
Omdat ik daar mijn redenen voor heb.

Er zitten 4 mensen tegen jou te praten waar je mee akkoord moet gaan en dat jij het moet voldoen.
Als ik met een klacht komt van asvz of WSG dan krijg ik een brief wat voor mij heel erg bedreigend over komt.

Er worden zoveel verhalen gelogen waar ik hier niet blij mee bent en dat dit is opgesteld met verschillende Namen om er van af te komen.
Terwijl ik geen Namen kent die deze verslag opgemaakt heeft.
Er wordt ook veel beschreven en dat je onderdruk wordt gezet dat je mee moet werken.
Ik heb heel vaak hoofdpijn en ben vaak verdrietig hierom.

Uiteindelijk heb ik tot vandaag een keuze gemaakt om voor mijn zoon en voor mezelf op te komen dat ik klachten indient. Als er hier niet wat aan gedaan wordt moet ik schriftelijk een brief opstellen dat het naar de rechter moet en zal dit besproken moeten worden.
Er is veel gerommeld met papieren. Waar je haast niet onderuit kan komen omdat zij weten wat jou zwakke punten zijn.

Ik ben met heel veel zaken niet mee eens hoe je behandeld wordt.
Er is bedreigt dat ik mijn zoon kwijt raakt als ik niet asvz afspraak na komt.

Er mag pas een kind afgenomen worden als je helemaal niet mee werkt of dat je zoon onverzorgd is of mishandeld wordt of in een situatie beland wat niet gezond is. En dat soort dingen.
Maar niet als ik 1x niet op een afspraak komt van asvz en dat WSG een brief stuurt naar mij en dat er consequenties opleg en mondeling gezegd wordt dat ik mijn kind kwijt raakt als ik op 1 afspraak niet komt. Mensen hebben een reden waarom een mens niet op een afspraak wilt komen.
Omdat je ook gekleineerd wordt en onderdruk wordt gezet en dat soort dingen. En dat je expartner geen asvz begeleiding meer krijgt en jij nog wel dit klopt niet

Met vriendelijke groet.

Ik ben pas te vreden als er ook naar mij geluisterd wordt en niet achter mijn rug om dingen wordt besproken waarvan ik niks vanaf weet.
En dat ik netjes behandeld wordt met een gesprek en dat jij ook mag vertellen waar je niet mee eens bent.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:24 geantwoord

Geachte mevrouw Velders, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 30 juli 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Candyanthonyhartverwarming