Klacht: Ontevreden over het onmogelijke contact

j.v.loon op 22 mei 2018 over Wrapfolie.nl in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Hallo,

Ik heb voor een maand terug wrapfolie besteld waar ik ook een rakel bij heb besteld die ik tot de dag van vandaag nogsteeds niet heb gekregen. Na zeker 20 belletjes op verschillende tijdstippen en verschillende dagen waar geen antwoord op kwam heb ik een mail gestuurd naar het mail addres die aangegeven staat op de website. Nogsteeds geen reactie jammer ben niet gauw ontevreden hopen dat er toch nog iets of wat van een oplossing bedacht kan worden en alsnog mijn rakel binnen krijg

Dat mijn bestelling volledig is dus mijn rakel alsnog krijg want heb er toch voor betaald. Toch een stukje reactie vanuit jullie zou ik op prijs stellen want het gaat vermoedelijk niet de enige keer zijn dat ik wrap bij jullie zal bestellen mits het natuurlijk ook hier geen reactie op komt

Met vriendelijke groet j v loon

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wrapfolie.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wrapfolie.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door