Klacht: niets ontvangen

Jazzienet op 06 september 2017 over Wrapfolie.nl in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal samples besteld en betaald. Kreeg al geen bevestiging van de bestelling maar uiteindelijk na 4 dagen (er staat binnen 24 uur op de site) een mail dat er een bestelling verstuurd was.

Nooit iets binnen gekregen en op mails wordt niet meer gereageerd.
Betaald met ideal dus helaas niet meer zelf terug te halen

2e x in zeer korte tijd dat ik belazerd ben door webwinkel voortaan zelfs voor klein bedrag google ik eerst een bedrijf voor ik iets bestel

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wrapfolie.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wrapfolie.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door