Klacht: Betaald, maar nooit geleverd

robkrap op 29 april 2018 over Wrapfolie.nl in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Op 21-4-2018 heb ik 3 meter wrap folie en 5 meter snij tape. Nu 29-4-2018 heb ik nog steeds niks ontvangen.Ik heb de afgelopen week een aantal keer gebeld, maar de telefoon word niet opgenomen en het gsm nummer is niet in gebruik. Tevens heb ik het contactform ingevuld en mail gestuurd, maar ook daar word niet op gereageerd. Als ik zo de klachten op deze site zie, dan ben ik bang dat ik mijn 75 euro kwijt ben. Is er nou niks tegen deze webwinkel te doen?

Vandaag 30-4-2018 bericht gehad dat wrapfolie.nl mijn klacht niet in behandeling neemt.
Morgen 1-5-2018 toch maar even bij de politie langs om aangifte te doen en een paar tv programma`s aanschrijven.
Vandaag 3-5-2018 heb ik me geld terug gehad van wrapfolie.nl. Helaas dat het zo heeft moeten lopen, maar vind het wel netjes dat ik me geld terug heb gehad.

Alsnog leveren en anders geld terug

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wrapfolie.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wrapfolie.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door