Klacht: Besteld en nooit iets ontvangen

M. van Linder op 27 maart 2018 over Wrapfolie.nl in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Op 16-3–2018 voor bijna Eur 100,- wrapfolie besteld. Ik had nog een vraagje en probeerde te bellen. Dit lukte niet daar de nummers die wereld staan op de bedrijf website van Wrapfolie niet bestaat. Dit baarde zorgen. Toen wat gaan Googlen. Had ik natuurlijk eerst moeten doen. Te laat nu. En zag al de negatieve ervaringen van oplichting door dit bedrijf te Apeldoorn. Op Marktplaats is Wrapfolie ook actief. Via de berichtenservice heb ik ze benaderd. Wonder wel kreeg ik een reactie :’Een hele goedemorgen, u geeft aan regelmatig in Apeldoorn te zijn en dan kiest u er nog niet voor om uw bestelling even af te halen Zou zo gepiept zijn ­čśë De bestelling is inmiddels geannuleerd en de PSP heeft opdracht gekregen voor creditering. Ik wens u een hele fijne dag verder’. Uiteraard geen geld ontvangen en de advertentie werd onmiddellijk van Marktplaats verwijderd. De advertentie komt dan direct opnieuw terug. Steeds heb ik ze geschreven dat ik niets heb ontvangen waarna de advertentie weer wordt weggehaald en opnieuw geplaatst. Kat en muis verhaal. Wat ik niet snap is dat Marktplaats dit bedrijf blijft accepteren als klant, al 6 jaar actief op Marktplaats, terwijl dit duidelijk een malafide bedrijf is.
Marktplaats huisvest hierdoor dus een dief. Op klacht.nl, radar, trustpilot staat het vol met klachten over Wrapfolie. Hoe kan deze man of vrouw dit ongeschonden blijven doen Er zijn enkele personen hier die zeggen juridische stappen te gaan ondernemen. Is dit gebeurt, en zo ja, met welk resultaat Graag delen. Wat te doen

Geld terug plus onkosten (heb mijn klant niet kunnen helpen en daardoor opdracht verloren); Eur 350,-

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wrapfolie.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wrapfolie.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door