Klacht: ik wil uitschrijven bij wow veilingen en eventueel privilege .nl

op 19 december 2014 over WOW kappers in de categorie Kappers

ik heb jammer genoeg ingeschreven bij wow veilingen, nu krijg ik zelfs een boekje en post thuis over privilege .nl en ze schrijven nu over abonnement kosten in de brief. Ik begrijp er niets van, ik dacht dat het een vrijblijvende veiling website was. Waar geen kosten aan verbonden zijn. Ik wil overal uitschrijven waar ik eventueel ingeschreven sta volgens deze organisatie. Kan me geen kosten veroorloven omdat ik al schulden heb. Graag zie ik zo snel mogelijk een oplossing , want hier raak ik van in paniek. Zie geen enkele mogelijkheid om te bellen of te mailen ook niet in de post die ik heb ontvangen. Het maakt me radeloos, omdat ik bang ben voor kosten. Op de een of andere manier , is het allemaal erg geheimzinnig en volgens mij trap je in iets zonder dat je het door hebt. Ik in ieder geval wel.

Als ik overal uitgeschreven ben , Bij Wow veilingen en eventueel bij privelege.nl ( Weet niet of je automatisch daaraan gelinkt ben)
Als er helemaal geen kosten moeten worden betaald.
( dacht dat je gratis lid was , maar door de ontvangen post ga ik twijfelen)

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar WOW kappers over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door WOW kappers in behandeling genomen

Bericht van ECI

5 jaren geleden - niet voor ons bestemd

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat WOW kappers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door amlynn