Klacht: Vliegticket betaald via ASN bankieren (i deal) op site van Qatar Airways, vliegticket nooit gekregen

Ana2 op 31 maart 2025 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een ticket van 510.58 gekocht in december 2022. Het geld is afgeschreven via mijn bankapp van ASN en in het afschrift staat het volgende: Qatar Airways via Worldpay UK Ltd, NL68 ABNA 0835 3497 56. Er is dus 510.58 afgeschreven, maar het ticket of een boekingsnummer heb ik nooit gekregen. Mijn bank gebeld, die bevestigde dat het geld is overgemaakt naar een soort ’tussen rekening’. Volgens hen moest ik bij Qatar Airways zijn om dit op te lossen. Ik heb gebeld met ze, formulieren ingevuld die ze opstuurden, en heel veel email contact uitgewisseld. Telkens komt het erop neer dat ze vragen naar een boekingsnummer, maar dat heb ik dus nooit gekregen. Ik ben inmiddels al 2 jaar hiermee bezig. Ik vind het een groot bedrag en wil het heel erg graag terug.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat ik mijn 510.58 teruggestort krijg.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Reactie van de melder van de klacht Ana2

1 maand geleden - Mijn klacht is niet in behandeling genomen. Hoe krijg in mijn geld terug?

Reactie van de melder van de klacht Ana2

1 maand geleden - Mijn klacht is niet in behandeling genomen. Hoe kan in ervoor zorgen dat mijn klacht serieus wordt genomen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ana2