Klacht: Retourbetaling niet teruggestort

op 12 oktober 2019 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Paar weken terug heb ik twee bestellingen gedaan op NA-KD.com. Hiervan heb ik een paar dingen retour gestuurd. Niet veel later (27 september) ontving ik een e-mail dat de retourzending goed was aangekomen en mijn geld binnen 7 werkdagen teruggestort zou worden. Na 9 werkdagen nog mijn geld niet terug gekregen, besloot ik contact op te nemen met Klarna. Zij vertelden mij dat zij al op 26 september de bedragen hadden overgemaakt naar worldpay, maar mijn geld heb ik nog steeds niet ontvangen.
Wanneer ik telefonisch contact opnam met worldpay werd ik slecht geholpen en werd mij verteld dat ik ‘maar een mailtje naar ze moest sturen’. Ik wil mijn geld terug, aangezien het om een bedrag van ongeveer 160 euro gaat.

Wanneer ik mijn geld terugkrijg, en ik ook snel goed geholpen ga worden en serieus genomen word.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MsJanssen