Klacht: Marktplaats

op 18 mei 2018 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb bij marktplaatsaanbiedingen een horloge besteld en heb van marktplaats te horen gekregen dat wiekslag het terug heeft gestort dat geven ze aan dat worldpay het terug heeft gestort tot op heden niks terug gehad loopt me nu de spuigaten uit.ik wil dat geld € 25.90 terug hebben heel simpel

Zodra ik het bedrag terug krijg ben ik te vrezen.maar hoe het eraan toe gaat niet

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 28 mei 2018 om 09:24 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling enof status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Marijan verkuijlen