Klacht: geld overboeking van 66 euro

rikaboefie op 06 juni 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

elke maand ging er 22 euro naar wolrdpay
wist niet waar het van was
heb het teruggeboekt
toen was het voor Specsavers 22 euro
is het daar wel aangekomen
heb nog steeds geen nieuwe lenzen ontvangen terwijl ik toen bleek dat het voor Specsavers was in 1 keer 3 maanden overgemaakt maar heb nog steeds geen lenzen wat is ermet dat geld gebeurt?

Gewenste Oplossing:

ik wil graag dat geld terggestort of bewijs dat het overgemaakt is naar Specsavers zodat ik die kan aanspreken op het niet nakomen van opsturen nieuwe lnzen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 07 juni 2017 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door