Klacht: Geld afgeschreven van rekening maar niet doorgezet naar online webshop

mmhuis op 25 februari 2019 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een online bestelling gedaan bij Next.com en hebt betaald via ideal en het bedrag van 223 euro is van mijn rekening afgeschreven door WorldPay Customer Payments op 19 februari. Helaas had Next mijn betaling niet ontvangen en konden ze de order niet opmaken en versturen maar er is nog wel steeds 223 euro van mijn rekening afgeschreven. Wat doet WorldPay Customer Payments met mijn 223 euro, ik wil dit bedrag terug, kunnen jullie mij hierbij helpen?

Gewenste Oplossing:

Ik wil de 223 euro teruggestort op mijn rekening

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 22 mei 2019 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.
Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling enof status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.
Met vriendelijke groet,
Worldpay.

Alle klachten die gemeld zijn door