Klacht: contact

davidvandenelshout op 16 april 2019 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via worldpay een aantal bestellingen gedaan op een nederlandse rekening .Ik zou graag in contact willen komen met worldpay die een zelfde nederlands rekening hanteerd en hun vragen stellen over het kenmerk begunstigde en bank omdat hun vast kunnen beantwoorden waarom de online winkels voor wie ze werken niks opsturen.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik een medewerker kan spreken of mailen over de worldpay die een nederlands rekening hanteerd en dus gestorte bedragen aan hun desbetreffende online winkels afdraagt ze het contact met de desbetreffende online winkel vrijgeven naar wie mijn geld uiteindelijk is bestemd.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 22 mei 2019 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door