Klacht: wordt niet op tijd bezorgt

adriana1607 op 10 september 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor een verjaardag van mijn dochter 10 euro extra betaald om op zondag te bezorgen en dat is niet gebeurd zij kreeg het op maandag

Gewenste Oplossing:

in ieder geval mijn extra 10 euro terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 11 september 2017 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je melding.

Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet is bezorgd. Helaas kunnen we in je melding niet zien over welke bestelling het gaat. We hebben in je orderhistorie gekeken en zien dat je laatste bestelling voor zondag 10 september gepland stond. De koerier geeft aan gister om 12:59 uur te zijn langs geweest, maar dat er helaas niemand aanwezig was om de bestelling in ontvangst te nemen. Er staat nu een nieuwe afspraak gepland voor vandaag tussen 08:00 - 18:00 uur. Helaas kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen voor het feit dat iemand niet thuis is op het moment van de bezorging. De koerier zou wel een briefje moeten hebben achtergelaten. Mocht het briefje niet gevonden zijn, dan zouden we je willen vragen even telefonisch contact met ons op te nemen. We kijken dan graag naar een passende oplossing en zullen dan de verzendkosten aan je vergoeden. Je kunt Greetz bereiken op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 22.00 uur via telefoonnummer: 020 - 560 65 81. We horen het graag van je! Sorry voor het ongemak!

Greetz, Kiki

Alle klachten die gemeld zijn door adriana1607