Klacht: Wordt niet goed behandeld

op 10 mei 2017 over Kredietbank Rotterdam in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

K ben niet tevreden
Sinds mijn ouwe contact persoon weg is wordt k niet goed behandeld vandaag had k gebeld om te vragen hoelang gaat het duren want k ben al klaar met mij schulden. Alleen nog cijb moet betaald worden omdat kbr geen rekeningnummer heeft moet k nog even nog wachten dus k dacht k bel even om te vragen hoelang gaat duren
Toen heb k gehoord dat k niet meer mag bellen

Gewenste Oplossing:

K ben niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kredietbank Rotterdam

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kredietbank Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shakoenteladebie